۵ روش استفاده از میسلار واتر بایودرما سوپر قهرمان فرانسوی

beautico_admin
30 اردیبهشت 1399
4.9/5 - (15 امتیاز)

۵ روش استفاده از میسلار بایودرما

در طی این سال‌ها آرایشگران، متخصصین پوست، مدل‌های معروف و در کل هر کس که از این محصول استفاده کرده ‌است، به ابر قدرت بودن میسلار واتر بایودرما به عنوان “محبوب‌ترین پاک کننده‌ی آرایش” سوگند یاد کرده‌ است. اما قدرت پاک کردن آرایش انتهای ماجرا نیست. در این مقاله ۵ نمونه‌ی دیگر از عملکردهای بی نظیر این سوپر قهرمان از برند بایودرما را برای شما شرح می‌دهیم.

میسلار بایودرما

۱٫ پاک کننده آرایشی صورت

فرمولاسیون فاقد صابون و ضد‌حساسیت میسلار واتر بایودرما، بهترین انتخاب برای پاک‌کردن آرایش کل صورت است. این محلول حداقل میزان آسیب‌رسانی به پوست را دارد. این محصول عمیق‌ترین لایه‌های آرایش روی پوست، حتی کرم‌پودرها و ریمل‌های ضد‌آب را، بدون ایجاد خشکی در پوست پاک می کند. میسلار بایودرما به قدری ملایم است که امکان پاک کردن آرایش در حساس‌ترین نقاط پوست مانند اطراف چشم و لب‌ها را نیز فراهم کرده‌است.

اگر هنگام آرایش مثلا زمانی که خط‌چشم یا خط‌ لب می‌کشید، برای اصلاح کردن نقاط اضافی کافیست یک گوش‌پاک‌کن را به محلول آغشته‌کنید. سپس می‌توانید از دقت و قدرت پاک کنندگی‌اش لذت ببرید. شاید تعجب کنید اما این محصول حتی قدرت پاک‌کردن عطری که به اشتباه یا زیادی روی پوستتان زده‌اید را نیز دارد.

پاک کننده آرایش بایودرما

۲٫ پاک کننده روزانه صورت

بر خلاف پاک‌کننده های پوست سنتی که مواد و روغن‌های طبیعی مورد نیاز پوست را از بین می‌برند، میسلار واتر بایودرما عملکردی متفاوت دارد. این میسلار با ترکیبات تجزیه کننده‌ی ملایم یا به اصطلاح میسل‌های تشکیل دهنده‌اش، به ذرات ناخالص و آلودگی‌ها می‌چسبد. این ذرات مثل آهنربا آلودگی‌ها را به خود جذب می‌کنند و آن‌ها را از بین ‌می‌برند. در نتیجه‌ی این عمل شما پوستی درخشان و مرطوب خواهید‌داشت.

محلول میسلار بایودرما مدل Sensibio H2O ، غنی شده با عصاره‌ی خیار است و برای پوست‌های حساس، خشک و معمولی مناسب است. اما کسانی که پوست چرب دارند نگران نباشند، چرا که بایودرما آن‌ها را فراموش نکرده‌است. محلول میسلار بایودرما مدل Sebium H2O برای پوست‌های چرب، مختلط و ‌مستعد آکنه ساخته شده‌است. استفاده از این محلول ترشح چربی پوست را تنظیم می‌نماید و مانع از به وجود آمدن آکنه می‌گردد.

محلول آرایش پاک کن بایودرما

۳٫ تونر متعادل کننده پوست

حتی اگر زیاد اهل آرایش‌کردن نیستید می‌توانید از محلول میسلار واتر بایودرما به عنوان تونر در روتین مراقبت از زیبایی پوست خود بهره ببرید. هنگامی که شما از این محلول استفاده می‌کنید، تمامی ناخالصی‌ها و سموم از سطح و عمق منافذ پوست پاک می‌شوند. ترکیبات موجود در در میسلار بایودرما مانند قند مانا ، رامنوز و تری گلیسیرید capric (ترکیبی که از نارگیل به دست می‌آید) به تنظیم PH طبیعی پوست می‌پردازد. تحریکات و التهابات پوستی پس از استفاده از این محصول کاهش می‌یابند.

تونر بایودرما

۴٫ پرایمر و تثبیت‌کننده آرایش

اگر به کیف هر یک از میکاپ آرتیست های سراسر دنیا نگاهی بیندازید، کمتر کیفی می‌بینید که میسلار بایودرما در آن غایب باشد. از این میسلار می‌توان به عنوان پرایمر قبل از شروع میکاپ استفاده کرد تا پوستی صاف و یکدست را برای آرایش آماده‌کند. کافیست محلول را روی یک پد پاک کننده آرایش بریزید و تمامی نقاط پوست را با آن تمیز کنید. شاید باورتان نشود اما می‌توان از میسلار بایودرما حتی به عنوان اسپری تثبیت‌کننده آرایش نیز استفاده نمود. مقداری از این محلول را در یک بطری افشانه دار بریزید و پس از آرایش، در فاصله ی ۲۵ سانتی‌متری از صورت اسپری کنید. این کار باعث می‌شود آرایش شما پودری جلوه نکند و روی پوست بخوابد.

روش استفاده از میسلار بایودرما

۵٫ ماسک صورت سریع و آرامبخش

با ریختن مقداری از محلول میسلار واتر بایودرما روی یک پارچه‌ی بسیار نازک می‌توانید از آن به عنوان یک ماسک ورقه ای آرامش دهنده برای پوست استفاده کنید. همچنین می‌توانید از قرص های فشرده ورقه ای که به نام DIY شناخته می شوند استفاده کنید و ماسک میسلار را با آن استفاده کنید. بدین ترتیب پوست از قرمزی و خشکی در امان می‌ماند. این ماسک قدرت مقابله پوست با عوامل ناسازگار محیطی مثل آلودگی، آب و هوا و اثرات مخرب آرایش را افزایش می دهد . پیشنهاد می‌کنیم از این ماسک هنگامی که در حال استحمام هستید استفاده کنید. بخار هوا و حرارت سبب جذب بهتر مواد ماسک میسلار به پوست می‌شود.

قرص ماسک فشرده

امیدواربم با خواندن این مطلب و تهیه‌ی این محصول همه کاره شما هم بتوانید لذت داشتن یک پوست صاف، لطیف و سلامت را تجربه کنید. تیم تحریریه‌ی مجله اینترنتی بیوتیکو رو از ارسال تجربه‌های شما راجع به استفاده از محلول میسلار بایودرما استقبال می‌کند. شما خواننده‌ی عزیز می‌توانید نظرات، پیشنهادات یا سوالات خود را برای ما بنویسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه