میسلار واتر چیست؟ باید و نبایدهای استفاده از میسلار واتر

beautico_admin
27 اسفند 1400
4.9/5 - (28 امتیاز)

تنوع پاک کننده‌های آرایشی روز به روز بیشتر می‌شود و در حال حاضر میسلار واتر به گل سرسبد این محصولات تبدیل شده است. می‌پرسید چرا؟ خب چون میسلار واتر چیزی بیشتر از یک پاک کننده بوده و در روتین مراقبت از پوست نیز به کمک شما می‌آید. اگر تا به حال از این محصول ساده اما در عین حال کاربردی استفاده نکرده‌اید، خوب است که در این مقاله با میسلار واتر و باید و نبایدهای استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

میسلار واتر چیست؟ 

میسلار واتر نوعی پاک کننده بر پایه آب و روغن است که از ترکیباتی مثل گلیسیرین، مواد نرم کننده، آبرسان، رایحه‌های عطری و سورفاکتانت تشکیل شده است. مولکول‌های سورفاکتانت در نهایت تبدیل به ماده‌ای به نام میسل می‌شوند. ظاهر میسل‌ها شبیه به آب شفاف است و درست مثل یک آهنربا، هرگونه ناخالصی و کثیفی را از روی پوست به خود جذب می‌کند. میسلار واتر هیچگونه خشکی را بر روی پوست ایجاد نکرده و قادر است که هرگونه ماده آرایشی، از سرسخت‌ترین آنها مثل ریمل‌های ضد آب یا حتی رژ لب ۲۴ ساعته را به سادگی از بین ببرد. اما آنچه که این محصول را از سایر پاک کننده‌های آرایشی متمایز می‌کند، این است که میسلار واتر علاوه بر پاک کردن آرایش، فرایند پاکسازی پوست و مرطوب کردن آن را نیز به طور همزمان انجام می‌دهد.

مزایای استفاده از میسلار واتر چیست؟ 

*این پاک کننده آرایشی ظاهری شبیه به آب داشته و شما را از شست و شوی بعد از پاک کردن آرایش بی‌نیاز می‌کند. 

*میسلار واتر بر خلاف سایر پاک کننده‌های آرایشی، رطوبت پوست را از بین نبرده و حتی به آبرسانی آن نیز کمک می‌کند. 

*این پاک کننده آرایشی بسیار جمع و جور و قابل حمل بوده و فقط به یک پد پاک کننده یا پنبه در کنار خود نیاز دارد. 

*میسلار واتر علاوه بر مواد آرایشی، هرگونه چربی اضافه یا تعریق را نیز از روی پوست صورت پاک کرده و به شادابی پوست کمک زیادی می‌کند.

*این پاک کننده آرایشی برای پاک کردن و ضدعفونی کردن دست‌ها نیز قابل استفاده است و هیچگونه خشکی یا التهاب در پوست دست ایجاد نمی‌کند. 

*میسلار واتر بافت سبکی داشته و هیچگونه چربی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. 

*از آنجایی که این محصول حاوی الکل نیست، هیچگونه سوزش یا حساسیتی در پوست اطراف چشم ایجاد نمی‌کند. پس می‌توانید با خیال راحت از آن برای پاک کردن آرایش چشمتان استفاده کنید.

*میسلار واتر هیچگونه تغییری در Ph متعادل پوست ایجاد نکرده و پوست را قلیایی نخواهد کرد.

میسلار واتر برای چه پوستی مناسب است؟ 

خب یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده میسلار واتر این است که برای هر نوع پوستی قابل استفاده است. میسلار واتر نه تنها برای پوست‌های حساس مناسب است، بلکه به پوست حساس اطراف چشم نیز کوچک‌ترین آسیبی نمی‌رساند. اگر پوست مستعد جوش و آکنه‌ای دارید، استفاده از این محصول به شدت برایتان توصیه شده است. پس این فرقی ندارد که پوست خشک، چرب، مختلط یا حساسی داشته باشید، چون که فرمولاسیون میسلار واتر با هر نوع پوستی به راحتی سازگار شده و شادابی و طراوت محسوسی را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد.

چطور از میسلار واتر استفاده کنیم؟ 

استفاده از میسلار واتر در چند حرکت ساده انجام می‌شود. برای استفاده از این محصول به کمی پنبه یا پدهای پاک کننده آرایشی نیاز دارید. 
پس در اولین قدم پنبه یا پد را به مقداری از میسلار واتر آغشته کرده و با ملایمت بر روی پوست بکشید. بهتر است که این کار را از قسمت مرکزی به سمت اطراف آن انجام دهید. همچنین بهتر است که برای جلوگیری از افتادگی پوست، پنبه یا پد را در جهت بالا حرکت دهید. 
برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب و سرسختی مثل آرایش چشم یا رژ لب‌های ۲۴ ساعته، پد یا پنبه را به مدت چند لحظه روی لب یا چشم قرار دهید تا ذرات میسل، مواد آرایشی را به خوبی جذب خود کنند. 
هر چند که بعد استفاده از میسلار واتر نیازی به شست و شوی صورت نیست، اما مسلما هیچ چیزی مثل آب و شوینده نمی‌تواند تک تک ذرات آلودگی و مواد آرایشی را از روی صورت پاک کند. پس اگر پیشنهاد ما را می‌خواهید، بعد استفاده از میسلار واتر به شست و شوی صورت با شوینده مناسب پوستتان بپردازید. 
در نهایت استفاده از مرطوب کننده را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader